Google käyttää erittäin tehokasta roskapostin suodatusta, jonka ansiosta suurin osa roskapostista ei näy milloinkaan käyttäjälle asti.
Joskus roskapostin suodatus kuitenkin erehtyy ja voi luulla oikeatakin sähköpostia roskapostiksi.Mitä tehdä jos sähköpostia ei löydy saapuneet -kansiosta?
Kirjaudu sähköpostiisi webmailin kautta. Osoite on muotoa:
https://google.com/a/VERKKOTUNNUS
eli esimerkiksi
https://google.com/a/aptual.fi
Tarkista sähköpostistasi Trash ja Spam (Roskaposti ja roskakori) -kansiot. Sähköposti saattaa löytyä näistä.
Mikäli viesti löytyy roskapostikansiosta, se tulee merkitä "ei roskapostiksi":
Valitse viesti ja paina [Ei roskaposti] -painiketta.
Tämän jälkeen seuraavien viestien pitäisi näkyä taas postilaatikossasi.
Lisää ohjeita löydät osoitteesta:
http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=fi&answer=82454
Tarjoamme myös maksullista tukipalvelua virhetilanteissa:
https://google.com/a/VERKKOTUNNUS
eli esimerkiksi
https://google.com/a/aptual.fi
Tarkista sähköpostistasi Trash ja Spam (Roskaposti ja roskakori) -kansiot. Sähköposti saattaa löytyä näistä.
Mikäli viesti löytyy roskapostikansiosta, se tulee merkitä "ei roskapostiksi":
Valitse viesti ja paina [Ei roskaposti] -painiketta.
Tämän jälkeen seuraavien viestien pitäisi näkyä taas postilaatikossasi.
Sähköpostia ei löytynyt roskakorista tai roskapostikansiosta
Lisää ohjeita löydät osoitteesta:
http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=fi&answer=82454
Tarjoamme myös maksullista tukipalvelua virhetilanteissa:
- Puhelimitse numerossa 020 743 03 50
- Sähköpostitse osoitteessa tuki@aptual.fi