BOBin käyttö useamman toimipisteen teattereissa on mahdollista yhteisellä järjestelmällä. Yhden toimipisteen järjestelmään verrattuna toimintaan tulee seuraavia eroavaisuuksia:


  • Verkkosivustolle tulee uusi etusivu, josta käyttäjä valitsee haluamansa teatterin. Vaihtoehtoisesti eri verkkotunnuksilla voidaan ohjata suoraan kyseisen toimipisteen etusivulle. 
  • Elokuvatiedot syötetään sivustolle vain kerran. Jalustan "Muuntaja"-tietotyypin avulla elokuvasivut saadaan kuitenkin näytettyä valitun toimipisteen tiedoilla. 
    • Tästä seuraa se, että kaikilla toimipisteillä on oltava samat kuvat / kuvaukset elokuvissaan. 
  • Esitysaikojen hallintaa ei ole rajattu toimipisteittäin: ylläpitäjä voi määritellä ja muuttaa kaikkien toimipisteiden kaikki näytösajat samasta käyttöliittymästä
    • Näytösaikojen hallinnasta valitaan myös näytöksen hinta valitsemalla näytökselle elokuvatyyppi. Mihin tahansa näytökseen pystyy siis periaatteessa valitsemaan myös toisella toimipisteellä käytössä olevan lipun. Käytännössä näytösaikojen tekijä kuitenkin tietää, mitä elokuvatyyppejä ko. teatterissa on käytössä, mutta jos epäselvyyksiä on, kannattaa elokuvatyypit nimetä toimipisteiden mukaan. 
  • Muiden tuotteiden osalta on mahdollista tehdä rajaus siitä, missä toimipisteessä tuote on käytössä vai näkyykö se kaikkialla. Näin pystytään esim. hinnoittelemaan sama karkkipussi eri tavoin eri toimipisteissä. Jos tuote on rajattu vain tiettyyn toimipisteeseen, se ei näy tuotelistoissa. Viivakoodihaku on myös rajattu samalla tavalla.