Ennen kuin otat meihin yhteyttä, yritä rajata vikatilannetta.

  • Toimiiko internetyhteys normaalisti?
    Jos et pääse selaamaan internetsivuja normaalisti, on vika internetyhteydessä.

  • Onko Java päällä?
    Jos pääset kirjautumaan BOBiin, mutta et voi valita kassan muokkauksessa tulostinta, on Java jostain syystä pois päältä.
    Tässä tapauksessa lue ohjeet, miten voit kytkeä Javan takaisin päälle. Lisäksi tarkista Javan tietoturva-asetukset jotka saattavat estää Javan käytön.

  • Onko näytöksillä elokuvatyypit?
    Jos kassa näyttää pelkkää harmaata taustaa, tarkista, että Jalustassa kaikilla näytöksillä on valittu olemassa oleva elokuvatyyppi (oletko poistanut elokuvatyypin?).

  • Jos tulostin ei toimi, katso ohjeita täältä.

  • Jos EMVCard ei toimi, katso ohjeita täältä.