Aloita uusi aihe

Edenred-korttien toistuvat tuplaveloitukset

Moi, tökkiikkö kenelläkään muulla Edenredin Ticket Mind & Body - ja Virike-kortit BOB:in kanssa? Meillä useamman kerran jo puolen vuoden ajan, ja olemme kuulemma ainoa paikka, mutta epäilevät että johtuu softasta, eli tällöin luulisi muillakin olevan samaa ongelmaa. (Kortissa on siru mutta se pitää allekirjoittaa jotta henkilöllisyys saadaan todistettua eli pin ohitetaan.) Eli asiakkaan käyttäessä korttia osto ei rekisteröidy kassaan mitenkään eikä kuittia muodostu, joten asiakas yrittää uudestaan huomatakseen myöhemmin tulleensa veloitetuksi tuplasti tai triplasti, mutta edelleenkään BOBiin on muodostunut kuitti vain siitä onnistuneesta ostosta (tai ei ollenkaan, jos asiakas on luovuttanut ja vaihtanut toiseen maksuvälineeseen.) Eli rahaakaan ei voi asiakkaalle palauttaa, kun ei ole mitään ylimääräisiä kuitteja joita hyvittää:( 


Terveisin Hannele Kino Tapiolasta

1 Comment

Terve!

Joo. Meillä täällä Mäntän Bio säteessä on sama ongelma. Tuo Edenredin kortti on vain tosi harvinainen. Meillä kävi yhden asiakkaan kanssa noin että Bob ei ikään kuin tunnistanut korttia eikä maksua voitu tehdä. Silti myöhemmin kun asiakas tarkisti tilityksen kortiltaan rahat olivat menneet yrityskertojen mukaisesti. Ja kassassa ei tosiaan ollut sitten mitään suoritetta. Saimme sovittua asiakkaan kanssa vapaalipuilla asian.

Olin BOBin tukeen tästä yhteydessä ja he sanoivat korjanneensa jotain. Mutta koska kortti on erittäin harvinainen meille. Sitä ilmenee vain yhdellä tai kahdella asiakkaalla niin emme oikein pääse todentamaan toimiiko korjaus.

Nyt sitten pitkästä aikaa eilen eräs asiakas tuli kyseisen Edenredin kortin kanssa ja se ei toiminut. Edellisestä kerrasta oli sen verran pitkä aika etten muistanut miten tuossa käy. Eli todennäköisesti siinä meni taas tupla veloitus koska asiakas maksoi sen sitten käteisellä.

-Olli Huttunen Bio Säde Mänttä 

Käyttäjätunnus tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin